Gaja

  • Starożytni bogowie w walce o porządek świata
Gaja
Gaja
Gaja
Gaja
109,00 zł
/ szt. brutto

Początek świata.

Jeszcze nic nie istnieje, a czas dopiero rozpoczyna swój bieg. Powstają wody, lądy i życie. To Ty zdecydujesz jak będzie wyglądać Gaja – Matka Ziemia i gdzie osiedlą się pierwsi ludzie.

W grze przy jednym stole zasiadają starożytni bogowie, którzy zdecydują jak będzie wyglądał świat i gdzie zamieszkają ich wyznawcy.

Wygra ten, którego religia będzie dominująca - jako pierwszy wprowadzi do gry 5 wyznawców. Rozgrywka zostaje natychmiast przerwana.

Gra jest do opanowania w kilka chwil!

  • Kładziesz kafelki na stole i tworzysz świat od początku.
  • Powołujesz do życia zwierzęta. Budujesz miasta i stwarzasz idealne warunki, aby mogli zamieszkać w nich ludzie.
  • W ruchu masz do wykonania 2 akcje (dobranie karty i/lub zagranie karty)
  • W momencie, gdy któryś z graczy postawi na planszy swoją ostatnią figurkę, wygrywa grę.

Gra zawiera 3 warianty:

  • Familijny
  • Zaawansowany ze strategią dla doświadczonych graczy. Tu można przejmować miasta zajęte przez innych graczy (negatywna interakcja).
  • Agresywny z kataklizmami (można nie tylko przejmować miasta ale je doszczętnie zniszczyć).
Producent
Wiek
8+
Olivier Rolko
Liczba graczy
2
,
3
,
4
,
5

Opinie o Gaja

5.00
Liczba wystawionych opinii: 1
Napisz swoją opinię
Za opinię otrzymasz 10 pkt.
w naszym programie lojalnościowym.
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Kliknij ocenę aby filtrować opinie
5/5
Bardzo dobra gra i grałem już z moją ekipą oraz innymi wiele razy i zawsze się sprawdza. Jest to bardzo łatwa do wytłumaczenia gra i można szybko kogoś wprowadzić do rozgrywki, dzięki czemu nikogo to nie zniechęci a dodatkowo można zagrać z dużo młodszymi osobami(dzieci). Przez to że gra zawiera 3 warianty to znajdzie się dla każdego odpowiedni tryb, kolejnym atutem jest to że można szybko rozegrać partie a gra jest ładnie wykonana i fajnie wygląda cała "mapa" gdy zakończymy już cała rundę. Polecam każdemu ponieważ oprócz dobrze wykonanej i ładnej gry można również trafić ją naprawdę tanio na promocjach.
2018-11-19
Filip, Wrocław
5/5
4.91 / 5.00 (32 opinii)