Władca Pierścieni LCG - zestaw podstawowy

  • Podstawowa wersja gry karcianej Władca Pierścieni (Lord of the Rings - The Card Game)
  • Władca Pierścieni LCG - zestaw podstawowy
  • Władca Pierścieni LCG - zestaw podstawowy
  • Władca Pierścieni LCG - zestaw podstawowy
  • Władca Pierścieni LCG - zestaw podstawowy
  • Władca Pierścieni LCG - zestaw podstawowy
  • Władca Pierścieni LCG - zestaw podstawowy
  • Władca Pierścieni LCG - zestaw podstawowy
  • Władca Pierścieni LCG - zestaw podstawowy
  • Władca Pierścieni LCG - zestaw podstawowy
Producent: Galakta
status_iconProdukt niedostępny
149.00
/ 1szt. brutto + koszty wysyłki
Out Of Stock
Dodaj do obserwowanych
Podziel się swoim komentarzem z innymi

„Ale nie do nas należy panowanie nad wszystkimi falami przepływającymi przez ten świat; my mamy za zadanie zrobić, co w naszej mocy, dla tej epoki, w której żyjemy, wytrzebić chwasty ze znanego nam pola, aby przekazać następcom rolę czystą, gotową do uprawy. Jaka im będzie sprzyjała pogoda to już nie nasza rzecz i na to nie możemy mieć wpływu.” — Gandalf, Powrót Króla

We Władcy Pierścieni: Grze karcianej gracze prowadzą drużynę śmiałków, odbywających niebezpieczną wyprawę po świecie Śródziemia. Od jasnych pól Shire’u po niebezpieczne ścieżki Mrocznej Puszczy, i po potężne królestwa Gondoru i Rohanu, znani z książek bohaterowie przyłączają się do zmagań z Mrocznym Władcą, Sauronem.

Władca Pierścieni: Gra karciana jest grą kooperacyjną dla 1-2 graczy, działających wspólnie, aby pokonać scenariusz, rozgrywający się samoistnie zgodnie z zasadami gry. Jeśli gracze posiadają drugą kopię tego zestawu podstawowego, w grze może uczestniczyć do 4 graczy. Władca Pierścieni jest Żywą Grą Karcianą® – w nowych dodatkach będą regularnie wprowadzane nowe karty i wyprawy, pozwalające graczom samodzielnie zmieniać zawartość tego zestawu lub tworzyć całkowicie oryginalne talie.

Przeżyj przygody w Śródziemiu!

Zawartość pudełka)

  • 226 kart (w tym 12 kart Bohaterów, 10 kart Wyprawy, 120 kart Graczy, 84 karty Spotkań)
  • 2 plansze zagrożenia
  • 40 żetonów obrażeń
  • 26 żetonów postępu
  • 30 żetonów zasobów
  • 1 znacznik pierwszego gracza
Parametry techniczne:
Autor:
Nate French
Czas gry:
120 minut
Liczba graczy:
1
,
2
Wiek:
12+