Tagi

  • Jak szybko znajdujesz pasujące słowa?
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Tagi
Producent: Rebel
119,00 zł
/ szt.
W grze Tagi każdy z uczestników stara się zebrać z planszy jak najwięcej kolorowych kulek. W tym celu będziemy musieli wymyślać hasła realizujące zadane kryteria: literę początkową oraz kategorię. Ale uwaga! Ogranicza nas czas oraz odpowiedzi innych graczy! Jak to działa? Na planszy umieszczane jest 5 kategorii oraz 4 litery początkowe. W punktach przecięć liter oraz kategorii umieszczane są kulki. Uczestnicy kolejno rozgrywają swoje tury. Każda z nich trwa 15 sekund. Podczas trwania tury gracz może zdobyć dowolną ilość kulek – tyle, ile słów uda mu się poprawnie podać. Jeśli gracz odgadł ostatnie hasło z danej kategorii, dodatkowo otrzymuje również jej kartę, która zapewni mu dodatkowe punkty na koniec gry. Pojedyncza runda kończy się w momencie, gdy na planszy skończą się kulki lub żaden z graczy nie będzie w stanie podać poprawnego słowa. Rozgrywa się tyle rund, ilu uczestników zasiadło do zabawy. Dlaczego pokochasz tę grę? To naprawdę przyjemna wariacja na temat gier słownych, w której trenujemy nasz umysł i zdolności językowe. Aby rozpocząć zabawę, nie musimy znać wielu zasad, a sama gra jest bardzo uniwersalna. Połączenie zadań kreatywnych z presją czasu zawsze prowadzi do ciekawych pomyłek, a co za tym idzie – masy śmiechu i dobrej zabawy.
Zapytaj o produkt

Opinie o Tagi

5.00
Liczba wystawionych opinii: 1
Napisz swoją opinię
Za opinię otrzymasz 10 pkt.
w naszym programie lojalnościowym.
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Kliknij ocenę aby filtrować opinie
5/5
2020-01-30
Świetna gra na imprezę. Liczy się refleks i szybkie myślenie, a nieokreślona ilość odpowiedzi tylko dodaje emocji
Paulina, Wrocław
5/5