Twardy Orzech do Zgryzienia

  • Zbierz orzechy zanim zrobią to inni!
Twardy Orzech do Zgryzienia
Twardy Orzech do Zgryzienia
Twardy Orzech do Zgryzienia
Twardy Orzech do Zgryzienia
Twardy Orzech do Zgryzienia
Twardy Orzech do Zgryzienia
59,00 zł
/ szt. brutto

Proste zasady - wartościowa rozgrywka dla całej rodziny!

Gracze mają twardy orzech do zgryzienia: jak przechytrzyć wiewiórki rywali i zdobyć najwięcej orzechów?

Należy w przemyślany sposób przemieszczać swoją wiewiórkę po drzewie i gromadzić kolejne orzechy. Planując swoje ruchy, nie bądź jednak zbyt zachłanny - czasami opłaca się zdobyć mniej orzechów, by za moment sięgnąć po ich większą liczbę! Proste zasady pozwalają cieszyć się grą zarówno dorosłym, jak i młodym graczom!

Proste zasady gry!

  • Co rundę zdobędziesz tyle orzechów, ile wskazuje żeton, na którym stoi twoja wiewiórka. Jeśli przesuniesz ją np. na żeton z 3 orzechami, zabierasz ten żeton i zdobywasz 3 orzechy.
  • Następnie przesuwasz wiewiórkę o liczbę pól odpowiadającą zdobytym orzechom - czyli np. o 3 pola. 
  • Musisz w przemyślany sposób przemieszczać swoją wiewiórkę po drzewie. Gałąź z dużą liczbą orzechów bardzo kusi, ale wokół niej możesz nie znaleźć innych orzechów. Należy więc rozważnie planować kolejne ruchy wiewiórki.
  • Wygra osoba, która zgromadzi najwięcej orzechów.
Czas gry
ok. 20 minut
Liczba graczy
2
,
3
,
4
Wiek
8+
Wydanie
angielskie
5/5
4.92 / 5.00 (50 opinii)