Twardy Orzech do Zgryzienia

  • Zbierz orzechy zanim zrobią to inni!
  • Twardy Orzech do Zgryzienia
  • Twardy Orzech do Zgryzienia
  • Twardy Orzech do Zgryzienia
status_iconProdukt na zamówienie
59.00

Proste zasady - wartościowa rozgrywka dla całej rodziny!

Gracze mają twardy orzech do zgryzienia: jak przechytrzyć wiewiórki rywali i zdobyć najwięcej orzechów?

Należy w przemyślany sposób przemieszczać swoją wiewiórkę po drzewie i gromadzić kolejne orzechy. Planując swoje ruchy, nie bądź jednak zbyt zachłanny - czasami opłaca się zdobyć mniej orzechów, by za moment sięgnąć po ich większą liczbę! Proste zasady pozwalają cieszyć się grą zarówno dorosłym, jak i młodym graczom!

Proste zasady gry!

  • Co rundę zdobędziesz tyle orzechów, ile wskazuje żeton, na którym stoi twoja wiewiórka. Jeśli przesuniesz ją np. na żeton z 3 orzechami, zabierasz ten żeton i zdobywasz 3 orzechy.
  • Następnie przesuwasz wiewiórkę o liczbę pól odpowiadającą zdobytym orzechom - czyli np. o 3 pola. 
  • Musisz w przemyślany sposób przemieszczać swoją wiewiórkę po drzewie. Gałąź z dużą liczbą orzechów bardzo kusi, ale wokół niej możesz nie znaleźć innych orzechów. Należy więc rozważnie planować kolejne ruchy wiewiórki.
  • Wygra osoba, która zgromadzi najwięcej orzechów.
Parametry techniczne:
Czas gry:
ok. 20 minut
Liczba graczy:
2
,
3
,
4
Wiek:
8+

Zobacz również