Timeline - Wiedza ogólna

  • Zabawa z ciekawymi wydarzeniami i odkryciami
Timeline - Wiedza ogólna
Timeline - Wiedza ogólna
Timeline - Wiedza ogólna
Timeline - Wiedza ogólna
Timeline - Wiedza ogólna
Timeline - Wiedza ogólna
59,00 zł

Timeline - Wiedza ogólna
Timeline - Wiedza ogólna

Co odkryto najpierw: Amerykę czy Australię? Co wynaleziono wcześniej: narkozę czy insulinę? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią.

Co było pierwsze: odkrycie wina czy wynalezienie klucza? Czy najpierw pojawiła się historia o Robin Hoodzie czy może szampon? 

Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę ogólną i domysły z faktyczną chronologią.

Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat odkryć! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! :)

Na początku gry, wszyscy uczestnicy otrzymują taką samą liczbę kart, reprezentujących rozmaite odkrycia naukowe i historyczne. Na odwrocie każdej karty znajduje się data. Rozgrywka rozpoczyna się od położenia na środku stołu jednej, losowo wybranej karty (z talii pozostałych, nieprzydzielonych graczom kart). Kartę tą należy położyć datą do góry, będzie ona punktem wyjścia do chronologicznej linii, która podczas rozgrywki będzie stopniowo budowana przez graczy. Każdy gracz w swojej turze wybiera jedną z trzymanych na ręku kart i umieszcza ją na lewo, lub na prawo od karty początkowej, zależnie od tego, czy uważa że data odpowiadająca zawartości karty jest wcześniejsza, czy późniejsza od daty początkowej. Następnie dokonuje się sprawdzenia, czy gracz miał rację. Jeśli tak, karta pozostaje na stole, w przeciwnym razie jest odrzucana, zaś gracz zmuszony jest pociągnąć nową.

Czynność powtarzana jest przez kolejnych graczy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Im więcej kart na stole, tym trudniej jest poprawnie umieścić kolejną kartę. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zdoła pozbyć się wszystkich kart.

Producent
Liczba graczy
2
,
3
,
4
,
5
,
6
,
7
,
8
Rozmiar i liczba kart
109 szt.
,
mini usa 43x65
Wiek
10+
Frédéric Henry

Opinie o Timeline - Wiedza ogólna

5.00
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Kliknij ocenę aby filtrować opinie
5/5
Super gra dla każego, wbrew pozorom można się wciągnąć na długo :)
2020-10-10
Elżbieta, Brak Danych
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Zaufane Opinie IdoSell
4.85 / 5.00 324 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-06-21
Wszystko było dobrze
2020-06-24