Catan - Żeglarze - Dodatek dla 5-6 Graczy

  • Postawić żagle! Elementy i zasady tego dodatku umożliwiają dwóm dodatkowym graczom na udział w morskiej przygodzie.
Catan - Żeglarze - Dodatek dla 5-6 Graczy
Producent: Galakta
79,00 zł
/ szt.

Minęły lata, a wyspa Catan została skolonizowana. Żądni przygód mieszkańcy spoglądali coraz częściej w stronę morza - w kierunku nowych lądów. Wybudowali z drewna i wełny statki zdolne do morskich podróży i wyruszyli na podbój nieznanych ziem. Nie zwlekaj dłużej. Nowe przygody już czekają. Zbuduj własne statki i wypłyń w daleki rejs. Odkryj nowe, wspaniałe wyspy i wysepki Catanu. Czeka na Ciebie osiem rejsów przedstawiających historię odkryć Catanu. Osiem scenariuszy, dzięki którym przeżyjesz nowe przygody. Czy słyszysz jak żagle łopoczą na wietrze? Statek czeka, już czas wejść na pokład. 

Elementy i zasady tego dodatku umożliwiają dwóm dodatkowym graczom na udział w morskiej przygodzie.

Ten dodatek pasuje do gry „CATAN” oraz „Osadnicy z Catanu“ w wersji z plastikowymi elementami. UWAGA: Nie można go używać w połączeniu z „Osadnikami z Catanu” zawierającymi drewniane pionki!

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest Catan: Gra planszowa, Dodatek dla 5-6 graczy oraz rozszerzenie Żeglarze.

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
  ● 3 pola lądu
  ● 7 pól morza
  ● 2 ramki
  ● 1 żeton portu
  ● 30 znaczników
  ● 15 brązowych pionków
  ● 15 zielonych pionków
  ● 6 kart kosztów budowy
  ● 1 instrukcja 

5/5